Resfeber

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men är duktigt nervös över att åka iväg imorgon. och sen till råga på allt så har en av mina små älskade råttor gått och blivit dålig och då är man ännu mer orolig över att åka iväg..
låter töntigt men de är ju mina små bebisar.. vill inte att nåt ska hända dom, speciellt inte när jag är bortrest!

jag tänkte jag skulle ta och börja packa nu. som sagt, alltid ute i så god tid!

trots att jag dunkar musik till förbannelse och försöker tagga så är jag inte det minsta sugen på att åka imorgon. USCH vilken tråkig människa jag är..

förhoppningsvis ändrar det sig om en stund! har ju sett fram emot denna resan extremt länge nu ju!

om Isabelle ser detta inlägg så kan hon ringa mig, behöver snacka med henne! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0