längtar längtar längtar!

Änteligen. snart bär det av mot polen och det ska bli extremt kul:)
det är en lång resa och man kommer nog vara rätt slut när man kommer fram, man ska ju åka med så trevliga människor som kommer att vara hyper hela tiden  och då menar jag inte julia och isabelle:p tänk de ska jag leva en vecka med:P

Ikväll blir det hem och packa i lugn och ro och då kommer man längta änumer!

jag hoppas att det kommer bli lika kul som jag förväntar mig. och jag hoppas att auschwitz kommer att bli intresant. Jag tror att det kommer att vara mycket känslor inblandade men jag tror att detta är det bästa sättet att få en bild av förintelsen istället för att sitta och bara läsa. 

ses om en vecka skolan:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0