Förintelsens minnesdag!

Det är en vecka och en dag sen vi besökte Auschwitz-Birkenau.
Och jag kan fortfarande inte fatta att jag har varit där. Det känns så overkligt på något sett. JAg har definetift inte kunnat smälta känslan som jag hade när jag var där. den känslan går inte att beskriva.

Har man inte varit där så kan man inte förstå så är det bara. Visst du kan ha lite förståelse, men när du väl är där så har du mer.

Jag tycker faktist att alla ska åka dit. Speciellt i våra tider som vi har nu. Det kommer att ändra din årsikt helt. Det kommer även ändra din syn på livet. Det kan jag lova dig.

Som rubriken säger så är det Förintelsens minnesdag idag. Så jag tycker att alla där ute ska sätta sig och fundera på saker och ting. Och tänka på alla de människor som dog eller blev mänskliga försökskaniner. Tänk på dem bara en liten stund idag i allafall. Det kommer jag att göra. Var så säker på de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0