Lääängtar, vi fick åka tillslut! :)

Äntligen är vi snart på väg. Jag har verkligen längtat enormt efter detta enda sedan vi fick reda på att vi skulle åka. I början var det mkt oklart om vi skulle få åka för det fanns inte pengar till det. Vår underbara lärare magister Bengt sökte på palmestipendiet, och vi fick det på 25.000. det är typ bara 20 stipendier som delas ut varje år så det var ju en himla tur!!!

Nu längatar jag bara så mycket...Vi fick vara lediga hela dagen på måndagen så att vi kunde packa i lugn och ro. 
Det ska bli så himla svårt att veta hur mycket man ska ha med sig. 
Undra om maten är god, hoppas det för annars kommer jag att dö typ. Jag kan verkligen inte äta något som jag inte tycker om. 

Jag är dock lite orolig hur jag kommer att reagera när vi besöker Auschwitz. När jag blir orolig och rädd så spyr jag och det är ju inte så trevligt. Jag berörs så lätt av människoöden. Vi kommer ju bara att vara där på besök, dom var där för att dö! det dog liksom över 1miljon där jag kommer att stå, det är ju helt sjukt

GULDSTJÄRNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0